הסוד הגדול של הנשים – הזרקת בוטוקס

את אישה חזקה, יפה וחכמה. אז למה כל קמט חדש מצליח להוציא אותך מאיזון? אז זהו, שזה לא הקמט, אלא מה שהוא משדר. מעבר לכך שקמטים גורמים לנו להיראות מבוגרות יותר – ככל שקמטי ההבעה מעמיקים, הם גורמים לנו להיראות יותר עייפות, יותר כעוסות ויותר עצובות. כשהפנים שלך משדרות רגש שלילי, המשוב שאת מקבלת מהסביבה הוא גם שלילי. אז איך מגשרים על הפער שבין המראה להרגשה?

התשובה נמצאת באיזון. אין שום סיבה שהמראה החיצוני ישפיע לרעה על ההרגשה שלך, להיפך רק לתרום לה . הזרקת בוטוקס היא טכניקת טיפול שמאפשרת לך להחליק קמטים, לשפר את מראה פנייך וכפועל יוצא את הרגשתך הכללית וביטחונך העצמי. בלי סכינים, בלי מנתחים ובלי פרוצדורות מסובכות.

מהו בוטוקס?

בוטוקס הוא הטיפול הפופולרי ביותר בעולם להחלקת קמטי הבעה, ולא בכדי. הטיפול הוא קל, קצר, ולא מצריך זמן התאוששות או החלמה. אחוז תופעות הלוואי הוא קטנטן, וגם אם ישנן תופעות, הן קצרות טווח וקלות.

בוטוקס, או בשמו הרשמי בוטולינום טוקסין, משמש בעיקר להחלקת קמטי הבעה בחלק העליון של הפנים. השרירים העדינים שנמצאים במצח, בין הגבות וסביב העיניים, הם האחראיים לקמטי ההבעה על ידי כיווץ יתר, והטיפול מיועד להרגעתם. הזרקה של טיפה מהחומר אל תוך השרירים האלה מונעת את המשך ההתכווצות שלהם, מחליקה את הקמטים, ומחזירה את המראה הצעיר לעור תוך ימים ספורים.

להחליק את הקמטים בעדינות ובמקצועיות

לפי תקנות משרד הבריאות, רק רופאים מורשים לבצע הזרקות בוטוקס. למרות זאת ישנן קוסמטיקאיות רבות שעוברות קורסים והשתלמויות שונות המאפשרות להן לבצע טיפולים בחומרים מבוססי בוטוקס. אל תתבלבלו, אלה שונים מאוד מטיפולי בוטוקס אמיתיים המבוצעים על ידי רופאים, והיקף ההכשרה של הקוסמטיקאיות אינו דומה להיקף ההכשרה של רופא מומחה. ברשת רונית רפאל הזרקות הבוטוקס נעשות על ידי רופאים מומחים בלבד, בעלי ניסיון רב שנים, אשר מכירים היטב את התהליך ומצוידים בידע ובטכנולוגיה מתקדמים על מנת לספק לך את הטיפול המקצועי והבטוח ביותר, ואת התוצאות הטובות ביותר.

הזרקת בוטוקס

 

הזרקות בוטוקס, איפה ומתי?

לכל אישה (או איש) יש מבנה פנים שונה וקמטים באזורים שונים. המטרה של טיפולי בוטוקס היא החלקת הקמטים, תוך שמירה על מראה טבעי. לשם כך דרושה הערכה מקצועית מדוייקת ואינדווידואלית של הפנים. לפני כל טיפול כדאי וצריך לשבת עם מומחית שתעריך את הסימטריה של הפנים ואת מצב הקמטים. התהליך ברשת רונית רפאל מתחיל בפגישת אבחון מעמיקה עם יועצת מקצועית ומנוסה, המקשיבה לצרכייך, מתאימה לך טיפול מקצועי בהתאמה אישית ומלווה אותך עד לתוצאה הרצויה.

טיפול בבוטוקס

סוגי טיפולים

בוטוקס יכול לשמש כטיפול בפני עצמו, במקרה של החלקת קמטי הבעה, או כחלק מטיפול נרחב יותר למילוי קמטים. קמטי הפנים מתחלקים לשני סוגים עיקריים: קמטים דינמיים, הנמצאים בחלק העליון של הפנים ומודגשים בזמן הבעות פנים, וקמטים סטטיים הנמצאים בחלק התחתון של הפנים (מעל השפה העליונה, בלחיים ובצדי האף). בוטוקס הוא אמנם חומר נהדר להרגעת קמטים דינמיים, אך ישנם חומרים טבעיים יעילים בהרבה לטיפול בקמטים סטטיים – חומצה היאלורונית וקולגן. טיפול למילוי קמטים ברשת רונית רפאל כולל את שני סוגי הטיפולים המעניקים לפנייך תוצאה שלמה ומראה עור צעיר, וכל זאת בטיפול ממוקד, מקצועי ונטול כאב.

אנו מזמינים אותך לפגישת אבחון וייעוץ ללא עלות, כדי שנוכל יחד לבנות ולהתאים את הטיפול המקצועי והנכון ביותר עבורך

אולי יעניין אותך גם

לפגישת אבחון מקצועי ללא עלות

לחיפוש הקלידו כאן: