נפלאות החומצה ההיאלורונית

"הייתי נותן לך 10 שנים פחות". עם יד על הלב – מי לא רוצה לשמוע את המילים האלה, וכמה שיותר? נכון, את הזמן לא ניתן לעצור ואי אפשר לחזור עשר שנים אחורה, אבל בהחלט אפשר להשיג מראה עור זוהר, שיהפוך את הגיל למספר בלבד ואת ההרגשה הפנימית לנפלאה.

השנים חולפות, ועם הזמן הולך לאיבוד חלק ממסת השרירים והעצמות, וכתוצאה מכך העור הופך רפוי יותר ומקומט. אז מה, הגיע הזמן לסכין המנתחים? אולי פעם. היום יש פתרונות הרבה יותר

מתקדמים – בלי ניתוחים, בלי סכינים, ועם תוצאות הרבה יותר טובות. על חומצה היאלורונית שמעת?

חומצת הקסם 

אחד הטיפולים הקוסמטיים הפופולריים ביותר כיום הוא הזרקה של חומצה היאלורונית, הידועה גם בשם היאלורונן. מדובר ברב סוכר שמיוצר באופן טבעי בתאי רקמות גוף שונות, ביניהם סחוסים, רקמות חיבור, עור וכן במערכת החיסונית. חומצה היאלורונית פועלת כמו ספוג – היא סופגת מים, מייצרת מהם מרקם של ג'ל, ולמעשה בונה מחדש את הסחוס שאבד. כשמזריקים את החומצה לנקודות אסטרטגיות בפנים, היא ממלאת את הנפח שאבד, והעור הופך מוצק ומתוח יותר.

מעבר לתוצאות הנפלאות שהיא משיגה, אחת הסיבות לפופולריות הגדלה של החומצה ההיאלורונית היא שמדובר בחומר טבעי. מאחר שהגוף מייצר אותה בעצמו, אין סכנה שתוספת חיצונית שלה תגרור תגובה חיסונית.

קוסמטיקאית מקומית או רופא מומחה?

חומצה היאלורונית אולי מחליפה ניתוח, אבל היא בהחלט לא מחליפה את הרופא. תקנות משרד הבריאות קובעות כי רק לרופא מותר להזריק חומצה היאלורונית, ועדיף שיהיה מומחה ברפואת עור או בפלסטיקה. כמובן שמיותר לציין שעדיף שיהיה גם בעל ניסיון רב שנים. כרשת קליניקות מובילה שדוגלת במקצועיות ובתוצאות פנטסטיות, הטיפולים ברשת רונית רפאל מבוצעים בידי רופאים מומחים, שמכירים היטב את האנטומיה של העור ויודעים כיצד להימנע מטעויות, לטפל בבעיות במידה שהן צצות, ולהשיג את התוצאה הטובה ביותר.

 

 

אז משרד הבריאות תיקן תקנות, וזה מצוין. אבל, מכירות את האמרה שחוקים נועדו כדי לשבור אותם? למרבה הצער, התפיסה הזאת קיימת בלא מעט מקומות, והיא מסוכנת. כמו בכל תחום, גם שוק האסתטיקה סובל ממתחזים. הדרך הטובה ביותר להבטיח שלא תיפלו בידי מתחזה היא פשוטה מאוד – בצעו את הטיפולים רק בקליניקה מוכרת ובקשו לראות את תעודת ההסמכה של הרופא המטפל. בדיקה קצרה באינטרנט תספק לכם עוד מידע אודות אותו רופא, כמו מספר שנות ניסיון וחוות דעת. בסופו של דבר אין חכם כבעל ניסיון, ולכן דברו עם לקוחות קודמים של אותו מכון או רופא, ובקשו לשמוע על חווייתם.

אז איך עובד הטיפול בחומצה היאלורונית? 

סיכמנו שאת הטיפולים יש לעשות במכון מורשה בעל שם, ואצל רופא מומחה ומומלץ. אבל גם סוג הטיפול חשוב. רשת הקליניקות של רונית רפאל מוביל את עולם האסתטיקה הטיפולית כבר 30 שנה, והחברה, שנחשבת לפורצת דרך בתחום הקוסמטיקה הרפואית, במחקר ובפיתוח, מתגאה בשני סוגי טיפול בחומצה היאלורונית שהפכו להיות מבוקשים ביותר בזכות התוצאות המצוינות שלהם:

1. מילוי קמטים

 

 

הטיפול נחלק לשניים: לקמטים הדינמיים מבוצע טיפול בוטוקוס – חומר שמנטרל פעילות השריר וכך מסייע למנוע את הכיווץ שלו, דבר ש"מיישר" את הקמט. האזורים הנפוצים לטיפול הם קמטים סביב העיניים והמצח. אל קמטי ההבעה הסטטיים (למשל מעל השפה העליונה והקמטים היורדים מצדי האף), מוזרקים חומרי מילוי טבעיים המכילים חומצה היאלורונית או קולגן. הטיפול בחומצה מאפשר להוסיף לעור נפח ולתת לו מראה צעיר יותר באופן משמעותי, וכך למעשה לטשטש את מראה הקמטים ולהחליק אותם על גבי העור. הזריקות אינן כואבות, וניתן לחזור לשגרת חיים רגילה באופן מיידי.

 

2. פאוור ליפט

שיטה חדשנית שנותנת מענה לסקאלה רחבה של גורמי הזדקנות בכל הנוגע לשכבות האפידרמיס והדרמיס, עם תוצאות מיידיות שנראות לאורך זמן. הפאוור ליפט הוא גם טיפול מונע וגם טיפול מתקן שמשלב מגוון טיפולים וטכנולוגיות: החדרת חומצה היאלורונית לנקודות ספציפיות בעור, גירוי זרימת הדם, הסרת שכבות של עור ועוד. השילוב של טיפולים בכמה חזיתות נותן פיתרון כולל לקשת רחבה של בעיות בכל שכבות העור, כשהתוצאה היא מיצוק העור ומראה מתוח, בריא ורענן שלו. החומצה ההיאלורונית מוזרקת באמצעות ה-Power Gun – מזרק חשמלי מדויק מאוד ששולט בכמות החומצה המוזרקת בצורה אחידה וממוקדת לכל קמט, שקע או פגם בעור הפנים, והיא מעניקה לעור נפח ולחות ברמה המקסימלית.

מתי מומלץ טיפול בחומצה היאלורונית?   

קמט פה וקמט שם מטריפים אתכן? כדאי מאוד לשקול הזרקות של חומצה היאלורונית. יעילות הטיפול באמצעותה גבוהה, וניכרת על הפנים תוך שבוע בלבד. מדובר בתרכובת סוכר ומים שתחזיק מעמד בגוף בין מספר חודשים ועד שנה וחצי. הגוף מצדו לא ידחה אותה ולא ייצר תגובה אלרגית מאחר שמדובר בחומר טבעי שכבר קיים בגוף.

 

גם למקרים יותר דראסטיים מומלץ טיפול בחומצה היאלורונית. אחד היתרונות הגדולים של הטיפול בה הוא שניתן לשלוט ברמת הסמיכות של החומר וכך להתאים אותו לקמטים מכל הסוגים – שטחיים, צרים, עמוקים, רחבים וגם שקעים בפנים. הטיפול מתאים למי שרוצה לא רק למלא, אלא גם ממש לפסל את הפנים מחדש.

אם אתן לא בטוחות, אתן מוזמנות להגיע לפגישת ייעוץ ללא עלות עם המומחים של רונית רפאל, בה תקבלו את כל המידע כדי להחליט להבין האם זה הטיפול שמתאים לכן.

מעוניינת בפגישת ייעוץ ללא עלות עם המומחים של רונית רפאל? לחצי כאן

 

אולי יעניין אותך גם

לפגישת אבחון מקצועי ללא עלות

לחיפוש הקלידו כאן: