4_600-500-1

עור מלא אור: 5 טיפולי פנים שכל כלה חייבת לעצמה

מזל טוב! הרגע הגדול הגיע ואהוב לבך סוף סוף כרע ברך, שלף טבעת מנצנצת ושאל את השאלה הגדולה. אחרי שמחית את הדמעות, השבת בחיוב ושלחת תמונה של הטבעת לכל מי שחשוב לך, ניגשתם (אההה, טוב נו, ניגשת) לתכנן את האירוע עצמו.

 

אבל תגידי רגע: בין טבלאות האקסל לשיחות עם הספקים, בין הפגישות לארגונים של הפרטים הקטנים, את זוכרת גם לקחת כמה רגעים לעצמך? כי לא משנה אם החתונה שלך בעוד חצי שנה או בעוד חודש – אם לא תשקיעי בעצמך במהלך פרק הזמן הזה, את עלולה להגיע ליום הגדול עם עור עייף ואפרורי, עיגולים שחורים, או בקיצור: לא במיטבך.
אז מה עושים? כמו כל מרכיב אחר בחתונה, גם את טיפולי הפנים צריך להכניס ללו"ז מסודר ולוודא שהם משתלבים בשגרת הטיפוח היומית והכללית שלך. כדי להקל עלייך, הרכבנו רשימה של טיפולי MUST שיעזרו לך להגיע אל החופה זוהרת מתמיד. שנתחיל?

 

חצי שנה לפני החתונה: טיפולים הקשורים להבהרת העור וטיפול בפיגמנטציה

חצי שנה לפני החתונה היא כמות הזמן המושלמת כדי לעבור טיפולים להבהרת העור וטיפול בפיגמנטציה בעיה שכיחה כשחיים תחת השמש הקופחת בישראל. גם המייקאפ הכי טוב בעולם בידיה של מאפרת הכלות הכי מוכשרת, לא תמיד יכול להתמודד עם עור מוכתם או עור בגוון לא אחיד. כדי לפתור את הבעיה, אפשר לשקול טיפולים כמו פוטוריג'ובניישן (טיפול בקרני אור שגם מעודד ייצור קולגן שיהפוך אותך לכלה זוהרת במיוחד עם עור מוצק וקורן) או פילינג רפואי. אפרופו פילינג, מדובר בפתרון נפלא לרענון העור אבל מאחר ומדובר בתהליך שדורש זמן, חשוב להתחיל אותו לפחות שלושה חודשים לפני החתונה, פרק זמן שייתן לעור שלך מספיק זמן להתחדש ולזכות בעור נפלא בדיוק לפני החתונה .קחי למשל את הפילינג הצמחי של רשת רונית רפאל, מדובר בטיפול ייחודי שיעזור לעור שלך להפוך לזוהר ,בריא ובעל מרקם אחיד . לא חשוב מכך הטיפול ייתן לך שעה של התפנקות ושקט בתוך כל הטרפת של החתונה.

 

שלושה חודשים לפני החתונה: טיפולים עמוקים למיצוק והחדרת לחות לעור

שלושה חודשים לפני החתונה הם פרק הזמן האידיאלי לטיפולים שמאפשרים לך לחדש את העור ולרענן את המראה הכללי. טיפול המזותרפיה, למשל, הוא טיפול שבו מתבצעת החדרה ממוקדת של חומצות היאלרוניות, חומצות אמינו וגם וויטמנים ומינרליים אל הדרמיס, שכבת האמצע של העור. את הטיפול מבצעים באמצעות דקירות קטנות על העור, שמעודדות את העור לייצר כמות מוגברת של קולגן, סיב שמותח את העור והופך אותו צעיר, זוהר ויפה יותר. את המזותרפיה אפשר לעשות גם באזורים שנחשבים למוקדי צלוליט (הירכיים, הזרועות העליונות וכו') וככה להיטיב את מראה העור.

 

 

שבוע לפני החתונה: טיפולי אינסטנט

מכירה את זה שאת מסתכלת על שחקניות שמצטלמות על השטיח האדום ולא מבינה איך הן עושות את זה? איך העור שלהן נראה כל כך טוב? אז האמת היא, שגם את יכולה להיראות ככה ואפילו די בקלות.

רק שימי לב: בשלב זה, כשמועד החתונה קרוב כל כך, לא כדאי להתנסות בטיפולים חדשים שעוד לא ניסית בעבר (הרי לא תוכלי לדעת אם את סובלת מרגישות לאחד החומרים או הטכניקות בטיפול ושבוע לפני החתונה הוא זמן רע מאוד לגלות שכן). אם את שועלת טיפולי פנים וותיקה ואת יודעת שהעור שלך מגיב טוב, שווה לדעת שברשת רונית רפאל מציעים טיפול מושלם: האינטנס רויאל.

מדובר בטיפול יעיל, איכותי ומפנק מאוד, שתוצאותיו ניכרות לעין באופן כמעט מידי; ככה זה כשנעשה שימוש בטכנולוגיית גלי רדיו למיצוק העור וייצור מואץ של קולגן ואלסטין (החומרים שאחראים על גמישות ומרקם העור), ובמכשיר ליטוש ייחודי וחומצות פילינג עוצמתיות לצורך הבהרת כתמים ומניעת היווצרות פיגמנטציה. השימוש באנרגיית האולטרסאונד, לצד השימוש בחמצן שמחטא ומנקה את התאים והטיפול במיקרו דרמבריישן (טיפול פילינג עדין החושף שכבת עור חדשה, רעננה, בהירה וזוהרת) יהפוך אותך לכלה עם עור בריא וקורן במיוחד – בדיוק מה שצריך כדי להיות הכי יפה שיש בתמונות.

 

יום לפני החתונה: טיפול האוקסי סטאר של רונית רפאל

היום שלפני החתונה הוא בעצם ההזדמנות האחרונה שלך להקנות לעור מראה של מיליון דולר. טיפול האוקסי סטאר, טיפול אנטי פיגמנטציה עם תועלות אנטי אייג'ינג מבית רונית רפאל – הוא בדיוק מה שאת צריכה כדי להגיע ליום הגדול שלך קורנת וזוהרת.

הטיפול משלב תמצית כמהין – מרכיב נדיר ויקר שעוזר לטשטש פגמי עור הודות לוויטמיני ה-B הרבים שיש בתמצית (וויטמין ה-B1 הוא נוגד חמצון ידוע ו-וויטמין ה-B3 הוכח כמרכיב מעולה לטיפול באקנה). הטיפול נעשה באמצעות התזה סילונית מהירה של חמצן טהור משולב עם טיפות מיקרוסקופיות של מים פיזיולוגיים, בהן נישאים החמצן, תמצית הכמהין ותרכובת ייחודית בשם LEC40 שכוללת אומגה 3, לציטין, רטין A וגם וויטמנים ומינרלים. התוצאה, אם תהית, היא עור זוהר, חלק ואחיד יותר – כזה שיגרום אפילו למאפרת שלך להתמוגג.

 

מה עושים במקרה של אקנה?

אקנה הוא דבר מבאס גם "בחיים עצמם", אבל לפני החתונה מדובר במטרד מעצבן במיוחד. החדשות הטובות? אם תדאגי לטפל בעור שלך כמו שצריך – תוכלי להגיע אל יום החתונה עם הטבה משמעותית במראה העור. טיפול חמצן בעור, למשל, הוא טיפול מדהים שעוזר לעורך להתחדש ולהחלים. התהליך נעשה באמצעות התזה סילונית של חמצן שפותחת את החסימות בתעלות הזקיקים, משחררת את עודפי החלב החסומים ומסירה את עודפי התאים המתים. בנוסף, החמצן מנטרל את החיידקים שיצרו את הדלקת שהובילה לאקנה, מונע היווצרות מוקדים דלקתיים ופצעים ויוצר סביבה אנטיספטית נקייה מחיידקים. כל זה באופן טבעי ובלי תופעות לוואי.

גם טיפול הקומבי סטאר של רונית רפאל – טיפול שהוא למעשה קומבינציה של 3 טיפולים ייחודיים – ייטיב מאוד עם העור שלך במקרה של אקנה לפני החתונה. הטיפול כולל טיפול אוקסי, המבוצע באמצעות חמצן בשילוב מים פיזיולוגיים וקומפלקס אנטי-אייג'ינג, טיפול פנים יסודי, שכולל גם הזנה של העור באמצעות וויטמינים ומינרלים וטיפול מיקרו דרמבריישן, שהוא טיפול פילינג עדין המסיר את שכבות העור העליונות וכך גם מסיר ומטשטש חלק מהפגמים שנגרמו לעורך במשך הזמן. התוצאה? עור קורן, שנראה רענן, נקי וחגיגי הודות למרקם חלק ואחיד יותר, הפחתה של מראה הקמטים והקמטוטים והפחתה במראה הכתמים על העור.
לא סבלת מאקנה לפני החתונה, אבל הלחץ הכניע את העור שלך והתעוררת עם מצב חירום על הפנים? גם לזה יש פתרון: ברשת רונית רפאל תוכלי לקבל טיפול נגד אקנה בתדר גבוה, שמייבש את הפצעים המוגלתיים הקיימים ומונע התפתחות חיידקית למשך 24 שעות. מי אמרה "גלגל הצלה" ולא קיבלה?

חשוב לא פחות: מה אסור לעשות?

כדי להשיג מראה עור מושלם חשוב מאוד לזכור שאסור לטפל בעור פעם ראשונה בחיים או לנסות טיפול חדש ביום-יומיים-שלושה שלפני החתונה. כולנו מכירות את החבר שלנו, מרפי, שאוהב להתערב דווקא ברגעים הכי פחות מתאימים ואף אחת מאיתנו לא רוצה לפגוש אותו דווקא בזמן הזה. לכן קחי את הזמן לבנות לעצמך לו"ז טיפולים, אל תשכחי לברר את הרגישויות של העור שלך לחומרים שונים ועשי לעצמך ולעורך טובה: שתי כמה שיותר מים. רכיב חיוני במראה עור בריא וזוהר.

 

 

בסופו של דבר, מראה העור שלך הוא עוד פרמטר שחשוב לקחת בחשבון ולכלול בלו"ז כשאת מתכננת את החתונה שלך. אם לא תקדישי לו זמן ותדאגי להראות לו אהבה גם בין הטיפול (בעיקר באמצעות שתייה מרובה והקפדה על שגרת טיפוח הכוללת מוצרים איכותיים שהותאמו לך במיוחד) – הוא לא יוכל להיראות מדהים סתם ככה. אז במקום להתייחס לטיפולים כאל מטלה, אנחנו ממליצים לך להפוך את טיפולי העור לזמן איכות; לא בא לך ללכת לבד? קחי את אמא שלך, שבטוח תשמח לפינוקי אנטי-אייג'ינג לפני היום הגדול, ובכל מקרה תשתדלי ליהנות מהתהליך עד כמה שניתן. אחרי הכל, את הכי יפה כשאת פשוט מאושרת. בשעה טובה!

אולי יעניין אותך גם

לפגישת אבחון מקצועי ללא עלות

לחיפוש הקלידו כאן: