shutterstock_544441528-min

הסרת שיער בפנים

הסרת שיער בפנים

אילו שיטות קיימות להסרת שיער הפנים, מה חשוב לבדוק לפני בחירת טיפולי הסרת שיער ובכלל, מאיזה גיל כדאי לטפל בנושא? צוות רונית רפאל מדע היופי ריכז כאן עבורכם את המידע בנושא, נקווה שתפיקו ממנו תועלת. על כל שאלה בנושא אתם מוזמנים ליצור קשר אם אנשי הצוות לקבלת מענה מדויק לשאלתכם.

 

הסרת שיער בעבר והיום

הביקוש לביצוע הסרת שיער בלייזר עוולה עם השנים יותר ויותר. צמיחת השיער מושפעת מגורמים שונים כמו תזונה, הורמונים, גיל, התפתחות מינית ועוד. בעבר מי שגילתה שצומח לה שיער במקומות שהיא פחות מעוניינת… היתה פונה להסיר אותו. השיטות להסרת שיער היו מגוונות, גילוח, שעווה ואפילו פינצטה. לפני כעשרים וחמש שנים רונית רפאל ייבאה את שיטת הלייזר לארץ ומאז הכל היסטוריה. שיטת הלייזר הותאמה במיוחד לביצוע הסרת שיער בפנים. הפנים ידועות כמקום רגיש ולא כל שיטה יכולה להתאים להן. גילוח שיער הפנים יגרום לצמיחת זיפי שיער וזו רק דוגמא. לכל אחת עור פניה ייחודי משלה ולא לכל אחת תתאים כל שיטה. כיום מי שרוצה להסיר שיער יודעת שעליה להגיע לגרום מקצועי אם היא רוצה תוצאות ארוכות טווח. הוא יאבחן את סוג העור ואת שיטת הטיפול המומלצת. כי יכולה להיות שיטה להסרת שיער שתהיה טובה במיוחד לאישה אחת בעוד שלחברתה זה ממש לא יעזור.

 

הסרת שיער בפנים – השיטות הקיימות

השיטות הנפוצות להסרת שיער הפנים כוללות מגוון רחב של שיטות, ריכזנו כאן את המוכרות ביותר:

הסרת שיער בחוט ובפינצטה

השיטה העתיקה ביותר בה עשו שימוש עוד בדורות קודמים. השימוש הוא פשוט, אין צורך במיכשור מיוחד ויקר. אך הוא מכאיב לעור הפנים והוא עלול ליצור פצעים ולא מעט זיהומים. לאחר טיפול כזה אורך זמן קצר עד שהשערה יוצאת שוב. במיקומים מסוימים טיפול כזה רק מחזק את שורש השיערה וכך, סיב השיער הצומח הוא חזק יותר.

 

הסרת שיער בשעווה

השיטה נפוצה גם היום בגלל שהיא מתאימה כעזרה ראשונה למגוון מקומות בגוף. אם מסירים שיער מאזור הפנים חייבים לעשות שימוש בשעווה מיוחדת המאפשרת הגעה למקומות עדינים. כמובן שהסרת שיער כזו מצריכה מיומנות רבה וכדי שלא יגרם נזק חשוב שאיש מקצוע יעשה זאת. לאחר טיפול כזה אורך כשבועיים עד שצצות שיערות חדשות.

 

הסרת שיער באפילציה

שיטת האפילציה מתאימה לשיער הפנים. מדובר במחט חשמלית דקיקה המוחדרת אל כל שורש שערה וכך היא משמידה כל שערה בנפרד. כל החדרת מחט מורגשת . מדובר בשיטה יקרה ויעילה למקומות קטנים. לרוב משתמשים בשיטת האפילציה להשלמת שיטה אחרת שבוצעה.

 

הסרת שיער בלייזר

הלייזר פוגע בשורשי השערה ומעכב את הצמיחה שלהם. לא לכל אחד טיפול לייזר יתאים להסרת שיער הפנים, רק מי שיש לו שיער כהה. מגוון המכשירים הקיים בתחום הוא גדול וכל אחד מהם מתאים לאזורים אחרים ובעל מאפיינים משללו.

 

מה חשוב לבדוק לפני בחירת שיטה להסרת השיער?

כאן ריכזנו מגוון שיטות אך יש עוד מגוון שיטות מוכרות יותר או פחות. לפני שאתם בוחרים שיטה, חשוב לזכור לבדוק את בטיחות השיטה, יעילות השיטה גם לטווח הארוך וכמובן שאת הידע הקיים על השיטה. פנו לאיש מקצוע שיאבחן את עור הפנים שלכם ויתאים עבורכם את השיטה היעילה עבורכם. אצל רונית רפאל מדע היופי תוכלו להנות מטיפולים מתקדמים של הסרת שיער בפנים לאחר שצוות המכון התאים עבורכם את השיטה המתאימה ביותר לכם. צרו קשר עוד היום לקביעת פגישת אבחון. בהצלחה!

אולי יעניין אותך גם

לפגישת אבחון מקצועי ללא עלות

לחיפוש הקלידו כאן: