3

סיבות טובות לבחור בהסרת שיער בלייזר

הסרת שיער בלייזר

אופנות באות והולכות, והיום לוק אופנתי ועכשווי כרוך בהקפדה רבה על הסרת שיער הגוף, אצל נשים ואצל גברים. אם אצל נשים מתרכז תחום הסרת השיער באזורי הפנים השונים, ברגליים, בזרועות ובבתי השחי, אצל גברים מרבית תהליכי הסרת השיער מתמקדים בכתפיים, בגב ובאזור החזה. ישנן שפע של שיטות להסרת שיער, אך מאז שהוצגה לקהל הרחב הסרת שיער בלייזר, היא הפכה לנפוצה ביותר והמועדפת על מרבית המעוניינים להסיר שיער. ניסינו לבדוק למה דווקא הסרת שיער בלייזר.

סיבות טובות לבחור בלייזר

הסרת שיער בלייזר איננה תהליך מושלם של הסרת שיער אבל היא ללא ספק הטובה ביותר שקיימת כיום, גם מבחינת בטיחות ונוחות וגם מבחינת מחיר. בעוד תהליך הסרת שיער בלייזר היה בעבר בחירה שדרשה הוצאה נכבדה, היום המחיר נוח הרבה יותר ואפשר למצוא דילים להסרת שיער במחיר נוח ובמיקומים רבים, כך שאפשר לבחור לעבור את הטיפולים בלייזר במכון בקרבת מקום המגורים ובמחיר משתלם. ובכן, לנו ברור מדוע לייזר הוא השיטה המועדפת להסרת שיער בישראל.

המדע בשירות תעשיית היופי

כאשר אתם בוחרים להסיר שיער בלייזר אתם קודם כל בוחרים לעשות זאת בהליך זהיר שכולל ביקורת רפואית. נכון שמרבית ממפעילי מכונות הלייזר להסרת שיער הם אנשים טכניים בלבד אבל חשוב לזכור שבניגוד למשחות למיניהן ולשפע סכיני הגילוח המצויים על מדפי חנויות הפארם, כאן מדובר במכשיר טכנולוגי שעבר ביקורת ובדיקות וכן הוא בעל שנים של ניסיון בשטח. לכולם, אבל בעיקר לבעלי עור עדין זה יכול להיות הבדל משמעותי מאוד.

הכי קרוב לדבר עצמו

הסרת שיער לצמיתות הוא קריאת הפרסומות להסרת שיער מהדור הקודם. היום ידוע לכל כי הסרת שיער היא תהליך מתמשך שמקטין מאוד את כמות השיער באזור המטופל אבל בשום סוג של טיפול לא ניתן להבטיח הסרה מלאה של כל השיער ולא ניתן להבטיח הסרת שיער לצמיתות. הסרת שיער בלייזר היא השיטה שמגיעה לתוצאות הטובות ביותר ומבטיחה המשכיות של הטיפולים עד להגעה לתוצאה הרצויה.

כאב, נוחות ובריאות

בניגוד לגילוח השיער, להסרת שיער באמצעות שעווה, הסרת השיער בעזרת משחה או בטיפולים חשמליים למיניהם, הכאב שכרוך בטיפול הסרת שיער בלייזר הוא כאב מתון מאוד שרוב המטופלים מתרגלים אליו במהירות רבה. בנוסף לנושא הכאב, הסרת שיער בלייזר מאפשרת לוותר על רוב טקסי הסרת השיער המלכלכים והמסובכים שעלולים גם לגרום לפציעות כמו חתכים מגילוח או כוויות מהסרת שיער בעזרת שעווה חמה ולהיות בטוחים שהעור יהיה גם חלק וגם בריא.

אולי יעניין אותך גם

לפגישת אבחון מקצועי ללא עלות

לחיפוש הקלידו כאן: