רוצה להתחיל טיפולי יופי אבל מפחדת לא להראות טבעית? יפית רפאל, עונה על כל השאלות…

כולנו רוצים להיראות במיטבנו בכל גיל. הפנים והמראה החיצוני שלנו הם, כרטיס הביקור הראשוני לעולם

האתגר לשמור על מראה הפנים והגוף לנוכח פגעי הזמן, מזג האוויר ואינספור שינויים, דורש תחזוקה, מודעות ומציאת פתרונות שיכולים לסייע בשמירה או שינוי הקיים.

יפית רפאל, מנכ"לית מדע היופי של רונית רפאל, נתקלת כל יום בשאלת השאלות – איך אראה אחרי הזרקות וטיפולי יופי? אנשים המעוניינים להתחיל בטיפולים חוששים להיראות לא טבעי.

ריכזנו עבורכם את מיטב ההמלצות והתשובות לשאלות הקשורות בטיפולי היופי כפי שענתה עליהם, יפית רפאל, מומחית בכירה בתחום טיפולי היופי, בתכנית של מיכל צפיר, לבחור נכון.

השאלה הבסיסית שיפית נתקלת בה מדי יום היא, מה צריך לבדוק לפני שמתחילים בהזרקות ומה היא "הזרקה טובה"?

יפית משיבה: הזרקה מוצלחת היא שילוב של אבחון נכון, האנטומיה האישית של הלקוחה, החומר המוזרק והיד המזריקה.
כאשר לקוח או לקוחה רוצים להזריק, הם מתחילים לברר כמה עולה מזרק. כאן מתחילה הבעיה. המחיר של המזרק הוא לא הדבר הראשון שצריך לבדוק. השאלה הראשונה שצריכה לעלות היא: "מה מפריע לי? מה המטרה שלי? את מה אני רוצה לתקן?"
השלב השני הוא לבחור מי יטפל בי. ופה ניתן לראות לא מעט פיספוסים. כאשר את רואה מישהי מוזרקת עם שפתיים של ברווז שבכלל לא מתאימות לפנים שלה, או עם לחיים מלאות מדי כאשר היא בחורה רזה מאוד, אז ניתן להבין שההזרקה לא הצליחה מהסיבה הפשוטה שהיא לא הותאמה למורפולוגיה של הלקוחה.

אם בחרתי להזריק אצל רופא אז אני יכולה לסמוך עליו בעיניים עצומות, לא?

יפית: לצערי לא תמיד. אני אתעלם לרגע ממקרים מחרידים שיש נשים שמפקידות את פניהן בידי קוסמטיקאיות או שרלטנים אחרים. גם לבחירת הרופא יש משקל חשוב מאוד. יש רופאים שאוהבים להזריק, יש רופאים שמזריקים לפי בקשת הלקוח ולא לפי התאמה אישית ספציפית להם וזאת בדיוק הבעיה. לדעתי, לרופא יש תפקיד מאוד חשוב בהסברה ובהכוונה לטיפול המתאים ביותר. יש לקוחות צעירות שבאות ורוצות שפתיים מלאות כמו של חברה או כמו של איזו שחקנית ידועה (למשל אנג'לינה ג'ולי) אבל הן לא מסתכלות האם זה יתאים להן למבנה הפנים. וכאן בדיוק הרופא חייב להיכנס לתמונה ולהסביר להן למה זה לא יתאים להן ואולי גם להמליץ להן להתחיל מכמות קטנה יותר ואז להוסיף בהדרגה.

האם הזרקה טובה זו הזרקה שלא רואים אותה?

יפית: הזרקה טובה זו הזרקה שמקנה מראה טבעי ולא מראה מצועצע או לא טבעי. קיצוניות אחת מובילה לקיצוניות שניה. בטח שמעת על טרנדים של שחקניות שבחרו להפסיק להזריק לאחר שההזרקות שביצעו שינו להן את הפנים לרעה.

מה הסוד לתוצאות טובות?

יפית: הסוד הוא התאמה אישית לנתוני הפתיחה של האישה או הגבר, תוך שימת לב לגיל, למצב העור, למראה הכללי ולרצון האישה או הגבר. יכולים להיות מקרים של "הזרקת יתר" כלומר, "מילוי יתר" שבו מזריקים יותר מדי ואז מקבלים תוצאה שלילית ובמקרים קיצוניים, אף תוצאה הרסנית.

אז בעצם את אומרת שאין כמו מראה טבעי?

לגמרי! כשאת מסתכלת על מישהי ורואה שהיא עשתה שינוי ונראית טוב, אבל את לא ממש יכולה לשים את האצבע ולומר מהו השינוי, זו לדעתי תוצאה טובה.

 

ההמלצה העיקרית של יפית רפאל, היא לטפל אצל מומחים שבאמת יודעים לייעץ כמה ואיפה להזריק ולא רק על פי בקשת הלקוחות והכי חשוב, לטפל באופן שישמור על המראה הטבעי.

 

אולי יעניין אותך גם

לפגישת אבחון מקצועי ללא עלות

לחיפוש הקלידו כאן: